Friday, April 08, 2011

Paul Gray - Σήμερα θα γιόρταζε τα 39α γενέθλιά του. Οι φίλοι του τον θυμούνται

Είναι μια ανάρτηση που έγινε από τους ανθρώπους της δισκογραφικής του εταιρίας. Πρόκειται για μια συνέντευξη κατά την οποία ο μουσικός θυμάται τα παλιά χρόνια, τότε που ξεκίναγε το σχήμα με τον φίλο του τον Corey. Η συνέντευξη έγινε στα πλαίσια της επετείου της κυκλοφορίας του πρώτου ομωνύμου album των Αμερικανών. Στην σελίδα της εταιρίας αναρτήθηκε και μια ηχογραφημένη συνέντευξη. Η ανάρτηση ξεκινά κάπως έτσι: "Σήμερα, 8 Απριλίου, θα ήταν τα 39α γενέθλια του μπασίστα των Slipknot, Paul Gray. Για να γιορτάσουμε τις ημέρες της ζωής του κάναμε μια επιλογή από videos της μπάντας καθώς και συνέντευξη του Paul. Paul, η απουσία σου είναι βαθιά" .


Στο παραπάνω video θα τον ακούσουμε να λέει: "Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Λος Άντζελες το οποίο και αγαπώ. Γνώρισα τους σπουδαιότερους ανθρώπους εκεί και κάποιους από τους καλύτερους φίλους στον κόσμο, δεν σκέφτομαι να φύγω η οικογένειά μου είναι εκεί. Αυτή η πόλη, πραγματικά, έσωσε την οικογένειά μου και εμένα και έτσι χρωστάω πολλά σε αυτόν τον τόπο".


Για την παιδική του ηλικία θα πει: "Είχα μια τρελή, παιδική ηλικία, μεγάλωσα σε τρελές συνθήκες. Ζούσα μόνος μου στα 14 μου, κάνοντας όλα τα δικά μου πράγματα, μένοντας με φίλους, άστεγος και απέκτησα το πρώτο μου διαμέρισμα όταν έγινα 17. Δεν είχαμε λεφτά. Ζούσαμε σε μια πόλη με δρόμους βρόμικους, μολυσμένους και τα λίγα χρήματα που είχα τα διέθεσα για ένα σπίτι. Εκεί γνώρισα κάποιους ανθρώπους τους οποίους δεν ήξερα για 6 μήνες. Ήμουν σε ένα δισκοπωλείο και εκεί γνώρισα τον σημερινό μας τραγουδιστή. Εκείνη την εποχή έψαχναν για μπασίστα. Δεν είχα παίξει ποτέ στην ζωή μου μπάσο αλλά σκέφτηκα 'Δεν ξέρω κανένα εδώ οπότε είπα, τι στο καλό;' είπα πως ξέρω να παίζω μπάσο. Δεν είχα αγγίξει ποτέ στην ζωή μου μπάσο.


Για τους Slipknot: "Για τα ιδρυτικά μέλη της μπάντας θα πω ότι είναι γεμάτοι ενέργεια. Είναι ταλαντούχοι, τρομεροί ο καθένας ξεχωριστά. Μερικές φορές κάνουν πολλούς να τσαντίζονται ή να χαίρονται. Πολλά διαφορετικά πράγματα. Αλλά χωρίς τον Clown δεν θα ήμασταν οι Slipknot. O Joey είναι ο καλύτερος drummer στον κόσμο και ο καλύτερος φίλος μου. Ο Corey έχει γράψει τους καλύτερους στίχους που έχω διαβάσει ποτέ. Ο Jim είναι ο πιο cool και ο πιο γλυκός άνθρωπος που ξέρω, τρομερός κιθαρίστας" κ.α. που τελειώνοντας την περιγραφή για καθένα από τους Slipknot θα πει "είμαστε μια οικογένεια που ο ένας έχει ανάγκη τον άλλον".



Ο Paul μιλάει για την εποχή του πρώτου album και πως ζούσε τότε: "Ζούσα με τον Corey, και μαζί με άλλους 4 ανθρώπους σε ένα διαμέρισμα και κοιμόμουν στο πάτωμα, σε μια κρύα πλευρά μιας τραπεζαρίας, αλλά κοιμόμουν επίσης και σε ένα υπόγειο. Ήμουν 'χαλασμένος', δούλευα σε ένα bar σαν barman, έριχνε τσιμέντα και κάποια στιγμή δούλεψα και σε ένα hip-hop bar. Στην ασφάλεια. Απλά φρόντιζα να μην υπάρχουν όπλα αλλά κάποιες φορές υπήρχαν και πυροβολισμοί και προσπαθούσα να φυλλαχτώ (γέλια).


No comments: