Thursday, March 31, 2011

Οι DevilDriver δεν έχουν μπασίστα

Το ακόλουθο είναι μια δήλωση που έκανε ο μπασίστας των Καλιφορνέζων του μελωδικού death, Jonathan Miller:
"Θα ήθελα απλά να ευχαριστήσω όλους τους fans των DevilDriver σε όλο τον κόσμο για την μεγάλη τους αγάπη και υποστήριξη όλα αυτά τα 9 χρόνια. Χθες, αποφάσισα να φύγω από τους DevilDriver. Ήταν η πιο δύσκολη απόφαση της ζωής μου αλλά ήταν κάτι που είχα ανάγκη να το κάνω για τον εαυτό μου. Πέρασα τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου παρέα με όλους εσάς παιδιά, αλλά ήρθε ο καιρός για μένα να προχωρήσω. Πολλή αγάπη σε όλους."


Ο Miller αντιμετώπιζε πρόβλημα με τον αλκοολισμό και την χρήση ναρκωτικών ουσιών. Τον Ιανουάριο μπήκε σε πρόγραμμα αποτοξίνωσης. Σε μια δήλωσή του μεταξύ άλλων θα πει το εξής: "Μπαίνω για να αποκτήσω ξανά την υγεία μου και το άτομο που ήμουν κάποτε".


Οι DevilDriver κυκλοφόρησαν τον Φεβρουάριο που μας πέρασε το πέμπτο κατά σειρά album τους με την ονομασία "Beast".


Η μπάντα στην σελίδα της στο facebook αποχαιρετά το φίλο της: "Όλοι από τους DevilDriver εύχoνται στον Jon Miller το καλύτερο για το μέλλον!!! Σε ευχαριστούμε για όλα όσα έχεις κάνει για την μπάντα τα 8και χρόνια. Πολλή ευτυχία και επιτυχία και σε σένα Jon".

No comments: