Thursday, February 24, 2011

Ο drummer του Marilyn Manson απολογείται και αποχωρεί

Ο Ginger Fish, drummer στο συγκρότημα του Marilyn Manson εξέδωσε την ακόλουθη δήλωση:

"Μετά από πολύ σκέψη και περισυλλογή και κατανόηση του που βρίσκεται η ζωή μου και που θα μπορούσε ή θα έπρεπε να είναι, με λύπη ενημερώνω το γενικό πληθυσμό, και τους fans πως αποφάσισα να παραιτηθώ από μέλος του MAIRLYN MANSON και να κοιτάξω τη ζωή μου. Δεν μπορώ να στέκομαι και να κοιτώ τις ευκαιρίες να με προσπερνάνε, απλά επειδή ήμουν διαθέσιμος για κάτι άλλο αλλά δεν το εξέφραζα σωστά. Εύχομαι στους αδερφούς μου να πάνε καλά και δεν έχω να περιμένω τίποτα παρά μόνο σπουδαία πράγματα από αυτούς. Οποιαδήποτε απορία μπορεί να στέλνεται στο bookgignerfish@gmail.com".

O αμερικανός drummer συνεργάζεται με το Manson από το 1995 και παρέμεινε εώς το 2004. Εντάχθηκε ξανά μετά από δύο χρόνια και παρέμεινε μέχρι και σήμερα.

No comments: