Thursday, April 21, 2011

O K.K. Downing εξηγεί το λόγο της αποχώρησής του από τους Judas Priest

O K.K. Downing έκανε την ακόλουθη δήλωση:

"Αγαπητοί φίλοι

Λυπάμαι πολύ που δεν θα είμαι μαζί σας αυτό το καλοκαίρι. Σας ευχαριστώ όλους απ' τα βάθη της καρδιάς μου για την ανησυχία σας σχετικά με την υγεία μου. Να είστε βέβαιοι πως είμαι Ο.Κ.

Υπήρξε μια διαρκής κρίση στις εργασιακές σχέσεις ανάμεσα σε μένα, στην μπάντα και στο management του συγκροτήματος εδώ και αρκετό καιρό.

Συνεπώς, αποφάσισα να παραιτηθώ, από το να περιοδεύσω με αρνητικά συναισθήματα και αυτό θα ήταν μια εξαπάτηση προς σε εσάς, τους λατρεμένους οπαδούς μας.

Ωστόσο, θα ήθελα να σας παροτρύνω να υποστηρίξετε σας παρακαλώ τους Priest μιας και δεν έχω καμιά αμφιβολία πως θα αποτελέσει ένα show που δεν θα το χάσετε.

Την αγάπη και το σεβασμό μου".


Χθες οι Priest ανακοίνωσαν πως ο K.K. Downing "συνταξιοδοτείται".

No comments: