Monday, April 11, 2011

O Τραγουδιστής των Dilinger Escape Plan "ανοίγει την καρδιά του" σε οπαδό

Θέλησε να απαντήσει σε έναν οπαδό και να πει την άποψή του σχετικά με την κοινή χρήση αρχείων από το internet και τις επιπτώσεις στις πωλήσεις και σε πολλά άλλα. Ο Greg Puciato Είπε πολλά, αλλά έχει αξία να διατυπώνονται από ένα μέλος αυτής της μεγάλης βιομηχανίας. Την απάντηση στα αγγλικά μπορείτε να την βρείτε εδώ. Εμείς μπήκαμε στον κόπο και κάναμε την προσπάθεια για μετάφραση και το μοιραζόμαστε:


"Δεν είναι κακή η κοινή χρήση αρχείων (Download)... Είναι χαζό το να μπεις στην διαδικασία χαρακτηρισμού σε καλό ή κακό, σίγουρα. Είναι απλά μια νέα μορφή τεχνολογίας και αναπτύχθηκε έξω από την δομή της βιομηχανίας της μουσικής αλλά και τον νόμο περί πνευματικής ιδιοκτησίας, και κανείς από αυτές τις 2 πλευρές δεν είναι έτοιμος να το αντιμετωπίσουν αυτή τη στιγμή. Συνεπώς... είναι καλύτερα να κολυμπάς με την φορά του ποταμού παρά να κολυμπάς αντίθετα στο ρεύμα. Νομίζω πως είναι καιρός να αποδεχτούμε και να αναγνωρίσουμε πως τα CD είναι μια μορφή που έχει πεθάνει. Όχι με τον τρόπο που πέθαναν οι κασέτες αλλά με τον τρόπο που πέθανε το βινύλιο.


Ένα CD τώρα, θα πρέπει να θεωρείται σαν ένα στοιχείο συλλεκτικό ή ένας προτιμώμενος τρόπος για να ακούσει κανείς αν το θέλει κάτι εκεί. Σε κάθε περίπτωση είναι σε μειονεκτική θέση μιας και η μουσική τώρα ακούγεται μέσω MP3 αρχείων. Σίγουρα ένα CD ακούγεται καλύτερα από ένα MP3 αρχείο, έτσι όπως συμβαίνει και στο βινύλιο, μα στερούνται όμως από την απείρως μεγαλύτερη άνεση και ευκολία της ψηφιακής μορφής.


Όπως το internet γίνεται γρηγορότερο και οι σκληροί δίσκοι μεγαλύτερης χωρητικότητας, ακόμα και ένα mp3 -320kbps (με το οποίο είμαι εντελώς ικανοποιημένος κατά 90% για να ακούω μουσική) θα αντικατασταθεί από μεγαλύτερα και πιο ακριβή αρχεία ήχου όπως τα WAV ή τα FLAC και τελικά ένα CD δεν θα πλεονεκτεί σε τίποτα, και θα γίνει ένα λείψανο στο οποίο κάποτε το χρησιμοποιούσαμε για να μεταφέρουμε αρχεία. Ένα λείψανο που θα είναι πια ΑΧΡΕΙΑΣΤΟ, αλλά όπως προείπα θα είναι "cool" να το έχεις με τον τρόπο που έχεις το βινύλιο. Αγοράζω βινύλια και album περιορισμένης έκδοσης που πραγματικά μου αρέσουν και σημαίνουν κάτι για μένα... και επιμένω σε mp3 για όλα τα υπόλοιπα.


Οι περισσότεροι άνθρωποι που ακούνε pop μουσική ακούνε έτσι και αλλιώς μόνο singles, και για αυτό τον λόγο οι περισσότεροι pop καλλιτέχνες κάνουν μόνο singles. Το υπόλοιπο υλικό του album συμπληρώνεται μέσα στα singles. Οι αλλαγές είναι στο ότι αν ακούσω ένα μεγάλο pop-hit δεν χρειάζομαι στα αλήθεια το album. Η ψηφιακή μορφή είναι απλά η πιο κατάλληλη για την πλειοψηφία των προτιμήσεων των λαών Τα φανταστικά full album είναι σπάνια, και νομίζω πως ο κόσμος το ξέρει αυτό.


Το θέμα προφανώς δεν είναι η τεχνολογία αλλά ο τρόπος με τον οποίο κωφεύει ο κόσμος της πνευματικής ιδιοκτησίας, του εμπορίου/κέρδους/διάρθρωσης των δικαιωμάτων τα οποία είχε η μουσική βιομηχανία και γίνονται κατάφωρα καταχρηστικά για τον καλλιτέχνη και πρέπει να αλλάξουν έτσι και αλλιώς και τέλος πάντων ισοπεδώνουν την αντίληψη που θέλει τα τραγούδια να έχουν κάποια νομισματική αξία.


Είναι δύσκολο να "αστυνομεύσεις" το internet, επειδή η δόξα του είναι οτι κανείς δεν αστυνομεύεται Τα torrent sites μπορούν να ισχυρίζονται πως δεν έχουν κάποια νομική ευθύνη για τα αρχεία τους, με τον τρόπο που η Yahoo και η Google μπορούν να πουν ότι δεν είναι υπεύθυνοι για το τι στέλνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή για το αν μπορώ να βρω και να διαβάσω την μεθοδολογία κατεβάσματος μέσα από της συσκευές αναζήτησής τους.


Όλο αυτό που λέγεται, είναι για το αν μπορεί να αποδεσμευτεί η δωρεάν μουσική. Θα πρέπει οι καλλιτέχνες, όπως αν εγώ για παράδειγμα διατηρώ μια καφετέρια και θέλω να δώσω παντού δωρεάν δείγματα καφέ ή να υπάρχει μια μέρα δωρεάν διανομής καφέ την οποία θα την έχω ορίσει εγώ και όχι οι καταναλωτές. Σε καμία περίπτωση δεν θα γινόταν αποδεκτό για τον καταναλωτή να έρθει μέσα απλά και να πάρει τον καφέ...αλλά αυτό είναι ακριβώς συμβαίνει με αυτόν που δίνει οτιδήποτε από την στιγμή που δεν υπάρχουν οι νόμοι ή τα μέσα, ή η απειλή για επιβολή του νόμου.


Νομίζω πως πολλοί άνθρωποι θα έχουν αρκετή συνείδηση, έστω απλά να νιώσουν άσχημα που θα κλέψουν τον καφέ, αυτοκίνητα και ότι άλλο πωλείται.. και θα πληρώσουν έτσι και αλλιώς. Ωστόσο, από την στιγμή που θα κάνει κάποιος κάτι χωρίς συνέπεια, θα το ξανακάνει, και ξανά και μετά δεν θα νιώθει τίποτα κακό. Ακόμη πιο δύσκολο είναι να πείσεις κάποιον να πληρώνει ενώ είχε μάθει από μικρός να μην πληρώνει ΠΟΤΕ (πολλά παιδιά το ξέρουν αυτό). Όσο "ξενέρωτο" και αν ακούγεται αυτό... κάτι πρέπει να συμβεί.


Οι καλλιτέχνες δεν θα μπορέσουν να επιβιώσουν. Και το όλο επιχείρημα του "ναι, αλλά μπορούν να περιοδεύουν και να πουλάνε μπλούζες και άλλα",ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ καθόλου γιατί για να κερδίσω εγώ από συναυλία ή από μπλούζα και άλλα που θα αγοράσεις πρέπει να ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ εισιτήριο! Αν μπεις τσάμπα σε συναυλία μας και μετά δεν περάσεις και από τον πάγκο με τα εμπορεύματα και κλέψεις κιόλας μια μπλούζα...εμείς μετά τι θα κάνουμε;. Οι άνθρωποι ξοδεύουν μονάχα 20 τοις εκατό για μουσική, απ' όσο ξόδευαν πριν από δέκα χρόνια... για αυτό είμαι σίγουρος πως μπορείτε να φανταστείτε πως αυτό αφαιρεί από τις οικονομικές μας απολαβές σε πολύ μεγάλο βαθμό, επίσης και από τα δισκοπωλεία, τις εταιρίες, τους παραγωγούς κτλ.


Έχω προσέξει τον Steve Evetts (παραγωγός.. πολλών μπαντών) για παράδειγμα... Απόλυτα ένας από τους καλύτερους στον χώρο του. Και παρατηρώ το πόσο έχει αποδεχτεί να πληρώνεται λιγότερα για κάποια εργασία. Αυτός είναι κάποιος που δεν έχει την δυνατότητα να πάει περιοδεία και να πουλήσει κάποιο εμπόρευμα. Το ποσό των εσόδων μιας δισκογραφικής εταιρίας εξαρτάται από την παραγωγή και το ποσό της παραγωγής θα είναι ο μόνος δείκτης των εσόδων του. Ο κόσμος δεν το σκέφτεται αυτό όταν χρησιμοποιεί το επιχείρημα "Ναι, αλλά κάνει περιοδείες". Κάθε επιχείρημα είναι απλά ένα επιχείρημα που θα κατευνάσει μια ένοχη συνείδηση και θα προσποιηθεί ότι αυτό που κάνει δεν είναι λάθος...γιατί όλοι μας θέλουμε να είμαστε σε θέση να παίρνουμε πράγματα δωρεάν.


Έχοντας πει όλα αυτά νομίζω πως τα πράγματα πρέπει να αλλάξουν. Μπορείς να πάρεις μια ταινία τόσο ευκολα όπως ένα album, και νομίζω πως τώρα η βιομηχανία του κινηματογράφου θα είναι βεβλημένη από την κοινή χρήση αρχείων ακόμα και οι βιομηχανία του βιβλίου (από τη στιγμή που oi άνθρωποι ξεκίνησαν να διαβάζουν από τα Ipads τους. Αυτό που πραγματικά πρέπει να συμβεί είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων.

Πρώτα, οι μπάντες και οι δισκογραφικές χρειάζεται να αποχωριστούν την ιδέα του CD σαν προϊόν. Το Cd δεν αποτελεί το προϊόν, είναι ένα μέσο για την διανομή του προϊόντος, και αυτό σημαίνει αυτό που είπα προηγουμένως, να γίνει αποδεκτό σαν ένα ξεπερασμένο μέσο, και να αντιμετωπιστεί σαν ένα αντικείμενο συλλεκτικό. Οι μπάντες και οι δισκογραφικές θα πρέπει να αγκαλιάσουν την ιδέα που θέλει την μεγαλύτερη ποσότητα των πωλήσεών τους να είναι ψηφιακή και μετά να υπάρχει μια επιλογή από ΟΛΕΣ τις περιορισμένες άλλες version.


Περιορισμένου αριθμού CD κυκλοφορίας να έρχεται με μια cool θήκη, ακόμα περισσότερο με περιορισμένου αριθμού σε βινύλιο τα οποία θα είναι μόνο για τους σκληροπυρηνικούς και αρχιδάτους οπαδούς. Ενισχύει τον δεσμό της μπάντας με τους fans και αυτό αισθανόμαστε καλά να το κάνουμε έτσι και αλλιώς.


Δεύτερον, και αυτό ήδη γίνεται και θα συνεχίζει να αυξάνεται, οι πάροχοι υπηρεσιών δικτύου πρέπει να παρακολουθούν και να ελέγχουν αν υπάρχει κάτι παράνομα κατέβει σε μεγάλες ποσότητες όπως καλλιτέχνες, δικογραφίες και πάει λέγοντας. Αν δούνε ότι αυτό συμβαίνει θα πρέπει να στέλνουν ένα προειδοποιητικό γράμμα και σε δεύτερο χρόνο να αναστέλλει την λειτουργία του δικτύου για κάποιο χρονικό διάστημα.


Η νομοθεσία για την πνευματική ιδιοκτησία θα πρέπει να αλλάξει, ούτως ώστε τα torrent sites να μην βρίσκονται στο ίδιο τσουβάλι με τους e-mail providers. Αυτή την στιγμή στο BT Junkie το album Option Paralysis κατεβαίνει από 9 άτομα.


Στα δέκα δολάρια το άλμπουμ, είναι ενενήντα δολάρια Σε μια ώρα απο τώρα θα είναι 10 άλλοι άνθρωποι. σε δύο ώρες από τώρα 7 άλλοι... και ούτω καθεξής Το άλμπουμ μας κυκλοφορεί ένα χρόνο τώρα. πριν ένα χρόνο ο αριθμός τον ατόμων που το κατέβασαν ήταν πολύ παραπάνω. Η απώλεια των εσόδων δεν μας επηρεάζει μόνο εμάς, αλλά ολόκληρη την βιομηχανία, και εμείς δεν είμαστε τίποτα σε σχέση με τις μεγάλες μπάντες σε επίπεδο εσόδων, και το ποσοστό των απωλειών που κάνουν οι μπάντες του μεγέθους μας είναι πολύ πιο σκληρό από την απώλεια που έχουν οι Walmart.


Τα torrent sites θα πρέπει να λογοδοτήσουν για την παράνομη διακίνηση υλικού.


Οι δισκογραφικές εταιρίες θα πρέπει να προφυλαχθούν προσλαμβάνοντας ιδιωτικές εταιρίες που θα σκοτώνουν τα παράνομα links και torrents. Αυτές οι εταιρίες ΥΠΑΡΧΟΥΝ και ξεκίνησαν πρόσφατα, όπως η Sleigh Bells, δισκογραφική.


Πιο σημαντικό, οι μπάντες να παράγουν καλά πράγματα από πλευράς ποιότητας ήχου με υψηλά standarts και ποιοτικό έλεγχο.


Αυτή είναι μια μεγάλη συζήτηση που θα μεγαλώνει καθώς η τεχνολογία θα αναπτύσσεται και θα διαμορφώνει την βιομηχανία. Πολλοί άνθρωποι έχουν Iphones. Οι περισσότεροι θα χρησιμοποιούν τα Iphones σαν Ipods. Πολλοί άνθρωποι αν θέλουν ένα κομμάτι το ακούνε, χρησιμοποιούν μια εφαρμογή που αναγνωρίζει τον καλλιτέχνη, και αμέσως το κατεβάζουν στα Itunes τους για 99 cents ή για οποιοδήποτε άλλο ποσό.


Όλακινούνται με την ταχύτητα του φωτός και τώρα ο καθένας έχει ανάγκη να καλύψει την διαφορά με τον χρόνο και την απειλή υπο εξαφάνιση, και αυτή είναι η ψυχρή πραγματικότητα αλλά την αγκαλιάζω... πρέπει να υπάρχει προστασία του δημιουργού/εφευρέτη/καλλιτέχνη, αλλιώς δεν θα υπάρχει περιεχόμενο για τους ανθρώπους να απολαμβάνουν. Η κοινή χρήση αρχείων είναι εκπληκτικό φαινόμενο γιατι εξαλείφει την ανάγκη για την ύπαρξη μεσάζοντα, και αυτός είναι η δισκογραφική εταιρία και επιτρέπει την άμεση και εύκολη μεταφορά απο τον καλλιτέχνη στον ακροατή. Χωρίς προστασία όμως, δεν αφαιρεί τον μεσάζοντα μόνο αλλά και τον ίδιο τον καλλιτέχνη.


Αυτό ήταν ένα κομμάτι μιας αναφοράς. Είναι ένα θέμα που είναι όμως κοντινό μου και αγαπητό μου. Είναι αυτό, που εγώ και πολλοί φίλοι μου έχουμε σαν πενιχρό τρόπο διαβίωσης. Οι άνθρωποι πρέ[ει να σταματήσουν με την παρερμηνεία της φράσης "giving shit away for free is punk as fuck" (το να πέρνεις κάτι δωρεάν είναι 'punk') κάνοντάς το συμπεριφορά. Ναί...να δώσεις αν υπάρχει επιλογή να το κάνεις.


ΠΑΙΡΝΕΙΣ κάτι από κάποιον που δεν θέλει να στο δώσει δωρεάν...αυτό είναι το αντίθετο της κινήματος punk και το αντίθετο απο το να υποστηρίζεις κάθε είδος μουσικής ή κινήματος του οποίου λές οτι είσαι υποστηριχτής. Εντάξει, εντάξει... αρκετά. Είμαστε μια ώρα μακριά από το Colorado Springs και ο Jeff άρχισε να παίζει punk ρυθμούς για να με πειράξει. Πρέπει να φύγω".

No comments: