Wednesday, April 06, 2011

Νέο Moby κομμάτι με τίτλο "The Day" και λεπτομέρειες απο τον ίδιο για την καινούρια δουλειά

"Μοιρασμένα, μελωδική και ηλεκτρονική μουσική για άδειες πόλεις στις 2π.μ."
Είναι έτοιμος να κυκλοφορήσει τη καινούρια του δουλειά με τίτλο "Destroyed. Ο Αμερικανός μουσικός δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα την ακριβή ημερομηνία της κυκλοφορίας του 10ου άλμπουμ. O ίδιος, σε μια ανάρτηση στην σελίδα του λέει: " Το επόμενο άλμπουμ μου ονομάζεται "Destroyed" και κυκλοφορεί στα μέσα του Μαΐου κάποτε".

Σχετικά με το ύφος που θα ακολουθήσει ο Moby εξηγεί: "Μουσικά είναι πολύ μελωδικό, ατμοσφαιρικό και electronic, και σαν μια συνοπτική περιγραφή θα το περιέγραφα σαν: μοιρασμένα μελωδική και ηλεκτρονική μουσική για άδειες πόλεις στις 2π.μ.

Έτσι ακούγεται σε μένα, τέλος πάντων. Αλλά και η όλη μουσική έχει γραφτεί αρχικά αργά τη νύχτα σε περιοδείες, μιας και έχω συχνά αϋπνίες και περνώ πολλές ώρες ξύπνιος, στα δωμάτια των ξενοδοχείων, 2 το πρωί, όταν σε όλο τον κόσμο κοιμούνται συνήθως. Επομένως, αντί να αγοράζω συνέχεια drums στο ebay (όσο καλά και αν είναι) προσπαθώ να ξοδεύω τον χρόνο που είμαι άυπνος δουλεύοντας πάνω στην μουσική. Μετά παίρνω τα τραγούδια στον στούντιο μου και προσπαθώ να τα τελειοποιήσω, με την περίεργη συλλογή μου από τα παλιά, και χαλασμένα drums και synthesizer προσπαθώντας μετά να πείσω τους φίλους μου να τραγουδήσουν (οι φίλοι μου Emily Zuzik, Inyang Bassey και ο Joy Malcom τραγουδούν σε αυτόν τον δίσκο όπως και εγώ). Μετά βάζω τα τραγούδια στον δίσκο, μετά το ονομάζω "Destroyed", μετά το κυκλοφορώ τον Μάιο του 2011. Τουλάχιστον αυτό είναι το πλάνο".


Γιατί "Destroyed";

Λοιπόν, ήμουν στο αεροδρόμιο Laguardia και η πτήση μου ακυρώθηκε και περιφερόμουν εδώ και εκεί και είδα μια μικρή επιγραφή που έγραφε 'Οι αφύλακτες αποσκευές θα καταστρέφονται - Unattended luggage will be Destroyed'. Αλλά η ηλεκτρονική επιγραφή έδειχνε μια λέξη την κάθε στιγμή , έτσι περίμενα μέχρι που εμφανίστηκε η λέξη 'Destroyed', και το φωτογράφισα. Έτσι με κάποιο τρόπο η φωτογραφία απέκτησε ένα νόημα όταν άκουσα την μουσική του νέου άλμπουμ βρέθηκα στην διαδικασία της επιλογής του τίτλου για το νέο άλμπουμ".

Αυτό είναι ένα δείγμα της τελευταίας δουλειάς και το κομμάτι με το όνομα 'The Day"
"The Day" - Moby


Destroyed tracklist:

The Broken Places

Be the One

Sevastopol

The Low Hum

Rockets

The Day

The right Thing

After

Victoria Lucas

Blue Moon

Lie Down in Darkness

Stella Mariss

The Violent Bear It Away

Lacrimae

When You Are Old


Το Βιβλίο με τις φωτογραφίες

Εκτός από το άλμπουμ θα κυκλοφορήσει μαζί και ένα βιβλίο με φωτογραφίες από τον εκδοτικό οίκο Damiani). "Είμαι φωτογράφος από τα 10 μου και τελικά αποφάσισα να κυκλοφορήσω ένα βιβλίο με φωτογραφίες. Ξέρω, στην εποχή της ψηφιακής φωτογραφίας όλοι είναι φωτογράφοι, αλλά φωτογραφίζω για 35 χρόνια με μια Nikon F, και συνήθως δουλεύω με σκοτεινό θάλαμο. Οπότε είμαι ένας ολοκληρωμένος φωτογράφος".

Παρακάτω τρείς απο τις αγαπημένες φωτογραφίες του Moby που θα εμπεριέχονται στο βιβλίο

No comments: