Wednesday, April 20, 2011

Νέο άλμπουμ για τους Black Veil Brides και αλλαγή ονόματος για τον Andy Six

Το δεύτερο τους άλμπουμ ετοιμάζουν να κυκλοφορήσουν οι Black Veil Brides στις 13 Ιουνίου. Αυτό θα τιτλοφορείται ''Set The World On Fire'' και θα αποτελεί το follow-up στο ντεμπούτο τους ''We Stitch These Wounds''  που είχε κυκλοφορήσει το Ιούλιο του 2010.

Επίσης, ο front man του συγκροτήματος Andy Six έκανε γνωστή την απόφαση του να χρησιμοποιεί από εδώ και στο εξής το κανονικό του επώνυμο, το Biersack.
Ο ίδιος εξήγησε : ''Δεν αποτελεί κατ'ανάγκη την κατάργηση της παλιάς μου ονομασίας (Andy Six). Δεν θα με πειράξει αν ο κόσμος συνεχίσει να με αποκαλεί με το ψευδώνυμο μου, καθώς αυτό υπήρχε πάντα. Το όνομα αυτό αποτελούσε ένα μηχανισμό άμυνας όταν ήμουν παιδί, αλλά δεν χρειάζεται πλέον va κρύβομαι πίσω από αυτό. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό που είμαι και δημιούργησα.''

No comments: