Sunday, March 06, 2011

Επίθεση από συμμορία δέχτηκε ο Keith Fay των Cruachan

Επίθεση από τοπική συμμορία του Δουβλίνου δέχτηκε ο τραγουδιστής των Cruachan, Keith Fay ύστερα από έξοδο σε night club της πόλης μαζί με τα αδέρφια τους και ένα φίλο του.

Μιλώντας ο ίδιος για το άσχημο αυτό περιστατικό δήλωσε :
''Ενώ είχαμε βγεί από ένα νυχτερνό κλάμπ με τα αδέρφια μου και ένα φίλο μας, μια νεαρή συμμορία 15 ατόμων με ηλικία γύρω στα 20 χρόνια, είχαν αρχίσει να βρίζουν την αδερφή μου και τον φίλο μας. Εγώ γύρισα και τους φώναξα, λέγοντας τους πως αυτή είναι η αδερφή μου και να την αφήσουν ήσυχη. Τότε δέχτηκα ένα χτύπημα στο κεφάλι με ένα σιδερένιο κάγκελο και με άφησε αναίσθητο. Όλα ξεκίνησαν να με κλωτσάνε όσο ήμουν στο έδαφος, ενώ έσπασαν και το χέρι της αδερφής μου. Όταν συνήλθα αυτοί το σκάσανε και όλο το περιστατικό κράτησε ένα δίλεπτο. Αυτό συνέβει στο Dame Street , μια πολυσύχναστη περιοχή στο κέντρο του Δουβλίνου οπότε κάποιοι περαστικοί ήρθαν για βοήθεια, κάτι που έκανε αυτά τα <<καθάρματα>> να το σκάσουν. Με χτύπησαν στο κεφάλι, μου έσπασαν τα πλευρά και είμαι μελανιασμένος παντού.'' 

No comments: