Tuesday, February 01, 2011

Η απολογία του Joey Jordison


Ο Joey Jordison εξέδωσε μια δήλωση την προηγούμενη εβδομάδα θέλοντας να απολογηθεί για το περιστατικό στην τελευταία συναυλία των Murderdolls. Στην δήλωση λέει επακριβώς:

«Ένα γεια σε όλους τους fans και φίλους στην Γαλλία».

«Γράφω για να μπορέσει να αντιμετωπιστεί το περιστατικό το οποίο συνέβη στη Μπορντό την Πέμπτη το βράδυ».

«Όπως αποτυπώθηκε και στα online video, πέταξα την κιθάρα μου και έφυγα από την σκηνή και θέλω να ξεκαθαρίσω τι ακριβώς συνέβη».

«Έχω ένα σύμπτωμα με τα αυτιά μου που λέγεται Εμβοές (βουητό αυτιών), το οποίο στην περίπτωσή μου είναι αρκετά σοβαρό και μου έχει κοστίσει ανυπόφορους πόνους εδώ και 2 χρόνια. Εκείνη τη νύχτα στη Μπορντό, οι Εμβοές μου ήταν στα άκρα. Ήθελα να βγω έξω και να παίξω όσο καλύτερο μπορούσα. Ωστόσο, λόγω των τεχνικών δυσκολιών, που εξακολουθούσαν να υπάρχουν στα monitors (ακουστικά), ο πόνος μέσα στα αυτιά μου γινόταν ανυπόφορος».

«Προσπάθησα να ξαναπαίξω μετά την πρώτη φυγή μου αλλά ο πόνος χειροτέρευε. Είμαι εντάξει, αλλά πρέπει να προσέχω τα αυτιά μου τόσο ώστε να μην προκληθούν μόνιμες βλάβες. Θέλω να απολογηθώ στους παρόντες fans της Μπορντό, αυτό που έγινε δεν σήμαινε ασέβεια και ελπίζω οι οπαδοί μου να το καταλάβουν αυτό».

No comments: