Thursday, January 20, 2011

O Nergal των Behemoth βγήκε απο το νοσοκομείο



Όπως είχαμε αναφέρει στις 20/12/2010 O frontman των Behemoth είχε υποβληθεί σε μεταμόσχευση μυελού των οστών. Για αυτήν την δύσκολη εγχείριση χρειάστηκε να παραμείνει τέσσερις εβδομάδες στο νοσοκομείο. Χθες ο καλλιτέχνης από την Πολωνία πήρε εξιτήριο και εξέδωσε την ακόλουθη δήλωση:





"Εϊ! Πώς πάει; Τελικά- ένα μπορώ να πω Μετά από μισό χρόνο θεραπείας σε διάφορα νοσοκομεία, αρκετών χημειοθεραπειών, ακτινοβολίες και μιας μεταμόσχευσης μυελού των οστών, τελικά πήγα σπίτι σε μια όμορφη και καλή κατάσταση. Αισθάνομαι καλά, λαμβάνοντας τη θεραπεία μου. Αυτή δεν ήταν μια εύκολη περίοδος για τη ζωή μου, αλλά, όπως όπως οραματίστηκα, άφησα το νοσοκομείο νικηφόρα. Δεν σκέφτηκα καμία άλλη εναλλακτική όσο αναφορά την έκβαση της κατάστασης, αλλά τέλος πάντων, υπήρξαν και δύσκολες στιγμές επίσης... Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να εκφράσω τα ευχαριστήρια μου στους ανθρώπους που έκαναν όλα αυτά τα άσχημα να μοιάζουν υποφερτά. Γονείς μου-σας ευχαριστώ. Αξίζετε ένα μνημείο για την αγάπη σας και την υπομονή σας. Dorotka, σε ευχαριστώ για την ηρωική σου στάση, αγάπη και υποστήριξη. Δεν μπορώ να ξεχάσω τους οπαδούς οπαδούς μας από όλον τον κόσμο που έκαναν μια γιγαντιαία προσπάθεια για μένα και για άλλους ανθρώπους που ήταν ασθενείς. Οργάνωσαν διάφορες εκδηλώσεις που ενημέρωναν τους ανθρώπους για το τι είναι η λευχαιμία Σε όλους εσάς εκεί έξω - τον βαθύτατο σεβασμό μου! Σας ευχαριστώ".



Αποκαλώντας τους γιατρούς πραγματικούς ήρωες τους ευχαρίστησε ονομαστικά καθώς και όλο το προσωπικό του Ογκολογικού νοσοκομείου και των τμημάτων του, που τον βοήθησε σε αυτή τη δύσκολη στιγμή για τη ζωή του. Θέλοντας μεταξύ άλλων να ευχαριστήσει τα μέλη της μπάντας του είπε:


"Τους ευχαριστώ για όλη τη φιλία και την ατελείωτη υποστήριξη".


Και τελειώνει λέγοντας:

" Όλους τους φίλους μου που κόλλησαν πάνω μου καθ' όλη την μεγάλη περίοδο της ασθένειάς μου. Η λίστα είναι πολύ μεγάλη για να σας αναφέρω όλους, αλλά θυμηθείτε, κατέχετε ειδική θέση στην καρδιά μου".

No comments: